the secret ,راز,le secret

آوریل 3, 2008 at 10:36 ق.ظ. 2 دیدگاه

همانطور که در پست های قبلی هم راجع به برخی کتب صحبت کردم و همچنین در ارتباط با کتبی که توسط خانم نفیسه معتکف ترجمه شده

همیشه به انتخاب هوشمندانه ایشون در زمینه ترجمه کتب اعتماد کردم و با توجه به اشنایی اندکی که با ایشون دارم هر وقت کتاب رو معرفی کردن مطالعه کردم

اما کتابی که چند وقت پیش به من در مورد ترجمش گفتند کتابی با اسم راز بود شخص من نه علاقه ایی به این سبک کتاب ها دارم و نه اعتقادی متاسفانه

اما خواندنش خالی از لطف نیست البته این کتب در فرانسه در 4 سی د ی چهار ساعت و سی دقیقه به بازار ارائه شده ومطالب جالبی از زبان افراد مختلف بیان کرده حوزه این کتاب روانشناسی است

من بخشی از نقد این کتاب رو از همشهری انلاین براتون انتخاب

راز اثر معروف راندا برن در حوزه روان‌شناسی است که در زمان کوتاهی از فروشش تبدیل به کتاب پرفروش نیویورک تایمز شد و هنوز در این فهرست قرار دارد. اين كتاب را «نفيسه معتكف» به فارسی ترجمه كرده و شامل راهكارهايي كليدي درباره رسيدن به خوشبختي است.

كتاب «راز» در 36 بخش موضوعي تاليف شده كه از اين ميان مي‌توان به: روند قدرتمند قدرداني، راز پول، راز آسان است، تمركز بر نيكبختي، يگانه ذهن عالم، راز حيات، از افكارت آگاه باش، راز ارتباطات و خودت را درياب اشاره كرد.

به نقل از همشهری انلاین_44454392_boney_rex_203c1.jpg

Entry filed under: کتاب.

هنرمندانی که دنیا را تغییر دادن یک کار کوچک و یک اتفاق مهم

2 دیدگاه Add your own

  • 1. قاسم سلطانی  |  آوریل 29, 2008 در 9:45 ب.ظ.

    با سلام و سپاس از همکاری با هموطنان:

    با مطلبی در باره ی «راز جوانی و زنده ماندن»همراه شما هستم

  • 2. رضا  |  اکتبر 13, 2008 در 5:23 ق.ظ.

    کتاب راز در ایران جزو پرفروشترین ها بوده. اما بنظر من ترجمه ی دلارا قهرمان قویتره.

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed