من ,جوجه اردک زشت

دسامبر 4, 2008 at 11:48 ق.ظ. 8 دیدگاه

گفتم قبل از اینکه به طور موقت یا شایدم برای همیشه وبلاگ نویسی رو بگذارم  کنار این مطلب رو بنویسم

در بین دختر بچه های همسایگی ما که با هم بازی میکردیم تنها دختر بچه ایی که موهای خیلی سیاهی داشت و رنگ پوستش خیلی سفید نبود من بودم

کاترین دختر همسایه سمت چپی خونمون که از من هم دو سال بزرگتر بود به من میگفت جوجه اردک زشت چون همه بلوند و سفید بودن من گندمی و مشکی

همیشه با این مسئله درگیر بودم هیچ وقت جلوی دوستام گریه نکردم همیشه محکم بودم یک روز به برادر بزرگترم گفتم چطوری میتونم رنگ موهام رو روشن تر بکنم

گفت راهی بلدم اما به مامان اینا نمیگی ها؟؟؟گفتم باشه

اونم نامردی نکرد و نسخه نشستن زیر افتاب رو اونم روزی دو ساعت برای من بیچاره پیچید که منجر به خون دماغ های روزانه من شده بود

هر روز به بهانه های مختلف توی حیاط بودم بلکه موهام کمی روشن بشه اما یک روز وسط حیاط خونمون غش کردم و بعد هم راهی بیمارستان

البته برادرم وقتی این اتفاق افتاد رفت و همه ماجرا رو برای خانواده شرح داد یک گوش مالی حسابی اون دید یک کلاس توجیهی هم برای من گذاشته شد

راستش تا سال ها از رنگ موهام بدم میاومد هیچ وقت این خاطره از ذهنم بیرون نرفت بعد ها که بزرگتر شدم اولین سوالی که از دوستام میپرسیدم این بود که رنگموهای من عجیبه؟

هنوزم وقتی میرم اسپانیا بیش تر احساس راحتی میکنم

گاهی نمیشه جوجه اردک زشت نبود باید خودت رو همونی که هستی قبول کنی .حالا خوب یا بد همینهtheuglyducklingcover

Entry filed under: پراکنده.

ما … je voudrais que quelqu un m attende quelque part

8 دیدگاه Add your own

  • 1. رضا  |  دسامبر 4, 2008 در 9:05 ب.ظ.

    نه استر. شما نباید جا بزنید. باشید لطفا. ایران به شما احتیاج داره.

  • 2. رادمان  |  دسامبر 4, 2008 در 9:09 ب.ظ.

    استر. درود بر شما. پایدار بمانید. به وبلاگ شما عادت کردیم.لطفا ادامه دهید.

  • 3. joliville  |  دسامبر 5, 2008 در 8:50 ق.ظ.

    به رادمان
    گاهی استراحتی بلند یا کوتاه بد نیست خوشحالم که وبلاگ رو دنبال میکنید

  • 4. joliville  |  دسامبر 5, 2008 در 8:53 ق.ظ.

    به رضا
    ممنونم از شما که همواره باعث دلگرمی من بودید

    موقتا باید نوشتن وبلاگ رو قطع کنم شاید این مدت کوتاه یا بلند باشه

  • 5. رضا  |  دسامبر 5, 2008 در 6:16 ب.ظ.

    استر جان. لطفا بگید چقدر استراحت میکنید تا بدونیم. نا معلوم نباشه لطفا. ما به شما عادت کردیم.

  • 6. سپیده صبح  |  دسامبر 5, 2008 در 7:02 ب.ظ.

    این پدیده نظرات توهین آمیز واقعا فقط گریبان شما رو نگرفته. تقریبا من هر وبلاگ پر خواننده ای رو دیدم نویسنده می ناله و میگه چرا اینقدر انرژی منفی به من میدین. حتی تا جایی که یک بار توی وبلاگ علیرضا شیرازی که مدیر بلاگفا هست خوندم که خیلی ها به خاطر پی گیری و شناختن کسانی که پیغام های توهین آمیز براشون می زارن درخواست کردن که آی پی نظردهندگان قابل دسترسی بشه.

    نگید که دیگه نمی نویسید که خیلی ناراحت میشم. خوب نهایت یک مدت توقف ولی بعدش باز بنویسید.

    در مورد جوجه اردک زشت. من عاشق این داستانم. چون به نظر من داستانیه که در واقعیت می تونی نمونه هاش رو زیاد پیدا کنی. جوجه اردکهای زشتی که وقتی بزرگ شدن به قوی زیبا تبدیل شدن. و زشتیشون فقط از این میومده که مثل بقیه نبودن.

  • 7. joliville  |  دسامبر 5, 2008 در 7:25 ب.ظ.

    به سپیده صبح
    خیلی خوشحالم که دوست عزیزی مثل شما هست
    بله دوستان وبلاگ نویس دیگه ایی هم در این مورد قبلا به من گفته بودن اما می دونید ادم ها با هم فرق میکنن
    یکی خیلی محکم هست یکی نیست من در مقابل توهین یا باید جواب بدم یا کاری انجام بدم سکوت رو نمیپسندم که به نظر من جای جواب دادن به توهین در عالم مجازی نیست چون معتقدم قشر فهمیده ایی از جامعه به این دنیا دسترسی دارند و برای اونها ارزش قائل هستم

  • 8. joliville  |  دسامبر 5, 2008 در 7:27 ب.ظ.

    به رضا
    راستش این که ادم کی سر مود میاد رو نمی تونم دقیقا بگم اما زمانی میام که یک چیز جدیدی برای گفتن داشته باشم و یک پتانسیل درست حسابی برای شروع دوباره
    امیدوارم اگر روزی دوباره شروع به نوشتن کردم یاران وفاداری مثل شما هنوز وجود داشته باشند

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



