ما …

دسامبر 3, 2008 at 8:18 ب.ظ. 7 دیدگاه

راستش توقع این برخورد رو داشتم .وحق میدهم اگر فردی دفاع کنه به هیچ وجه انتظار هم عقیده بودن رو  نداشتم این پست رو با توصیه یکی از دوستانم نوشتم تا رفلکس رو ببینم

بهتر بدونید که من هم ایرانیم و چیز هایی که نوشتم هیچ کدوم از دیدگاه من نبوده چون تجربه ای در این زمینه ندارم

اما متوجه شدید که چقدر زیر سوال بردن شخصیت و هویت فردی یا جامعه ایی تلخ هست من نخواستم که در بخش پاسخ به کامنت ها دونه به دونه پاسخ بدهم

منتظر موندم و دنبال زمان گشتم

نظرات ضد و نقیض زیاده

خوب اینم یک جورشه

شما که بدتون میاد کسی بهتون توهین بکنه چرا این کار رو با دیگری میکنید .نظر شخصی من این بود این جا وبلاگ من هست با عقاید من

وبلاگ نویس قدیمی به من گفت در روزنوشت نویسی حتما با کامنت های بد مواجه میشی جا نزن

اما واقعا خسته شدم و روحیه ایی برای ادامه ندارم این ازمایش اخری هم تیر اخری بود که یک شناخت کلی پیدا کنم

Entry filed under: روزنوشت.

مادر من ,جوجه اردک زشت

7 دیدگاه Add your own

  • 1. رضا  |  دسامبر 3, 2008 در 10:34 ب.ظ.

    اگه ناراحت شدی متاسفم. من به نوبه ی خودم.اما واقعا ایرانی ها انطوری نیستند که در ان پست نوشته بودی. اما یک مطب: جایی گفتی این دیدگاه تو نیست و جای دیگه گفتی محتویات این پست عقاید نوئه. میشه توضیح بدی؟

  • 2. سپیده صبح  |  دسامبر 3, 2008 در 10:53 ب.ظ.

    یک خورده جا خوردم راستش.
    خوب کاش لااقل کامنتها رو می زاشتین که بخونیم.

  • 3. سپیده صبح  |  دسامبر 3, 2008 در 10:55 ب.ظ.

    ولی من خیلی وقته وبلاگتون رو می خونم و اصلا دوست ندارم که دیگه ننویسید.

  • 4. joliville  |  دسامبر 4, 2008 در 11:27 ق.ظ.

    به سپیده صبح
    ممنونم که به وبلاگ سر میزنید
    اما موضوع فقط سر این پست نبود موضوع اینجاست که قبل از اینکه این پست رو بنویسم کامنت ها ……………..به دستم میرسید

    این پست رو با کمک دوستم نوشتم وقتی که متوجه کامنت ها و برخورد ها شد کهالبته هر پیشگویی که کرد متاسفانه درست از اب در اومد برای همین کمی جا خوردم

    اگر با همه با احترام برخورد میکنم نمیگم حتما احترام بگذارید لااقل بی احترامی نکنید(مخاطب شما نیستید )کلی این حرف رو زدم

  • 5. joliville  |  دسامبر 4, 2008 در 11:29 ق.ظ.

    به رضا
    بله تمام این پست هایی که تا الاننوشتم نظر خودم بود اما اشاره کردم که این پست رو با کمک دوستم نوشتم تا بازخورد رو ببینیم

  • 6. رضا  |  دسامبر 4, 2008 در 9:02 ب.ظ.

    وبلاگ نویسی رو کنار نگذارید. بخاطر ما. شما باید محکم باشید.

  • 7. ماری  |  دسامبر 12, 2008 در 3:26 ب.ظ.

    یک ضرب المثل هست که میگه به خاطر یک بی نماز که در مسجد رو نمی بندند
    شما هم قوی باش حوصله کن ما دوستتون داریم کوتاه نیا زندگی همینه احتیاج نیست به همه جوابگو باشی نرووووووووووووووووووووووو

بیان دیدگاه

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed