یالا از دلم در بیار

نوامبر 4, 2008 at 9:21 ب.ظ. 3 دیدگاه

بعد از یک دعوا نیمه کوچیک با همسرم سر مسائل کاری که چه کسی بهترین تشخیص پزشکی رو داره یا بهتره که تو کار من دخالت نکنی

همیشه سوال اینجا بوده و هست که ایا دو پزشک یا دو همسر یا شریک باید هم شغل یا همکار باشند

این پرسش در رشته ما داغ تر هست اما راستش نه اختلاف زیاد خوبه و نه تفاهم چون هر دو مطلق هستند و غیر قابل کنترل

تنها مزیت اینجاست که شرایط اورژانسی همدیگه رو شامل :شب بیداری برای امتحان شب نخوابی و شیفت شب ,بیدار شدن با صدای پیجر یا زنگ تلفن و….. رو درک میکنیم

اما امروز همسرم که میدونست عاشق عطر هستم اونم از نوع باربری من رو با باربری the beat خوشحال کرد

بد نیست شما هم از این کارا بکنید

beat1

Entry filed under: روزنوشت.

جوک و واقعیت رویای من

3 دیدگاه Add your own

  • 1. سمیرا  |  نوامبر 5, 2008 در 4:31 ق.ظ.

    خوش به حالتون. حال کنید اونجا. عوض ما هم حال کنید. کنار دریا خصوصا

  • 2. نوشا  |  نوامبر 5, 2008 در 11:50 ق.ظ.

    سلام
    میشه لطفن بگین برای خوندن پزشکی در فرانسه چیکار باید بکنم؟ من الان فوق لیسانس شیمی دارم و می خوام از اول پزشکی بخونم چون اصلن رشته ام رو دوست ندارم. ایا اصلن امکانش هست که بشه وارد دانشگاهی شد که انگلیسی زبان باشه؟ و اینکه هزینه چقدر میشه
    ممنونم از لطفتون

  • 3. joliville  |  نوامبر 5, 2008 در 6:32 ب.ظ.

    در بخش پاسخ به ایمیل ها که در بالای صفحه است بروید در انجا به شما پاسخ دادم و از پاسخ دیگران هم استفاده کنید

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


برترین مطالب


