منع دیگران درست است؟

اکتبر 1, 2008 at 11:30 ق.ظ. بیان دیدگاه

توی رست روم دستم رو روی سرم گذاشته بودم و روی کاناپه چرمی دراز کشیده بودم پیجرم شروع به زنگ زدن کرد با عجله بیدار شده  به سمت اسانسور رفتم سرم تیر میکشید .سر درد گرفته بودم

دکمه طبق زیر زمین رو زدم در اسانسور کسی نبود با شتاب به سمت پایین حرکت کرد در باز شد یکی از نرس ها

دکتر:کجا بودید دکتر بوشن با شما کار داره حرکت به سمت دفتر رئیس بخش , وای خدا بازم سوال و جواب اونم این موقع صبح در زدم

سلام :امیدوارم سمت خودتون رو درست فهمیده باشید و همین طور مسئولیتتون رو با تعجب بهش نگاه میکردم مغزم دراون موقع صبح با اون همه خستگی به هیچ چیزی متمرکز نمیشد

متوجه منظورتون  نمیشم البته که نباید هم بشید اگه میدونستید که این بلاوا به پا نمیشد رفتید خوابیدید و برخی پزشکانی که نیاز به راهنمایی داشتند رو رها کردید

پزشک زیر دستتون لوله شستشوی معده رو به شکل ایستاده وارد کرده و باعث زخم و خراش شده و فرد دچاره پرفوراسیون و فیستول شده (سوراخ غیر طبیعی)شده

وای خدای من چطور این اتفاق افتاده یک همچین مسئله پیش پا افتاده ایی همه اینها که وظیفه من نیست من خسته بودم

چقدر این دکتر اینترن احمق بوده خب هر پزشکی میدونه که باید مریض زمانی که دراز کشیده باید لوله رو رد کرد لااقل به من یکی که کسی نگفت خودم در دوران اینترنی فهمیدم

سریع میرید و پزشک اینترن رو صدا میکنید هر دوتون به دادگاه پزشکی میرید و روند قانونی و جریمه رو طی میکنید

بعد از اون برای همیشه دکتر بوشن در ذهن من یک منفور بود و یک دیکتاتور پزشک اینترن جریمه سنگینی پرداخت کرد و دوران اینترنی به 4سال افزایش پیدا کرد راستش لحظه ایی که داشتم این خبر رو بهش میدادم خیلی ناراحت بودم

امادیروز  من با یکی دیگه همین برخورد رو کردم یک پزشک رو توبیخ کردم و یک خاطره بد از خودم تو ذهنش جا گذاشتم بعد ها یاد حرف دکتر بوشن افتادم که میگفت یادت باشه که اگه به موقع توبیخ و تنبیه نشی توی زندگی هرگز دست از خطا کردن بر نمیداری

من هم همون برخورد رو به شکل ناخوداگاه با یکی دیگه کردم منی که دکتر بوشن رو منع میکردم یکروز هم نوبت ما می شه

گاهی ما دیگران رو به خاطر گفته ها و رفتارشون سرزنش میکنیم یا در موردشون قضاوت میکنیم اما بعد ها خودمون بدون اینکه متوجه باشیم اشتباه رو تکرار میکنیم

Entry filed under: پزشکی, روزنوشت.

سه نشانه خیانت معرفی چند سایت پزشکی

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



