اسلام و اعتقاد

سپتامبر 23, 2008 at 8:27 ب.ظ. بیان دیدگاه

امروز یک دختر خانم 25 ساله به من مراجعه کرد وقتی داشت از حالش توضیح میداد متوجه شدم موهاش یک کمی غیر طبیعی هست اول با خودم فکر کردم که شاید اشتباه میکنم اما بعد از چند لحظه ,دختر متوجه نگاه من روی موهاش شد .

لبخندی زد گفت موهام مصنوعی هست اول با تعجب پرسیدم گفتم مشکل یا بیماری دارید خندید

گفت نه دکتر!!!! من مسلمونم به خاطر اینکه موهام معلوم نباشه از موی مصنوعی استفاده میکنم

راستش خیلی خیلی تعجب کردم

اول کمی خجالت کشید اما من خیالش رو راحت کردم  با بغض گفت راستش تو کشوری که همه می گن همه چیز ازاده اما روسری و حجاب ننگ بزرگی به حساب میاد

بعد پرسید راستی دکتر شما اهل ایتالیا هستید قیافتون و فامیلیتون شبیه ایتالیایی هاست

نه!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

من اصالتن ایرانیم راستش یک لحظه یاد قسمتی از فیلم پرسپولیس مرجانه ستراپی افتادم جایی که گفت اهل فرانسه هست و سایه مادر بزرگش عین  وجدان ظاهر شد

گفت همون کشوری که نیمی از زناش سکولارن؟!!!!!

چی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Entry filed under: روزنوشت.

کشور گران؟سرمایه فراوان! لبه بهشت

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


برترین مطالب


