جمشیدک کجایی؟!!!

اوت 28, 2008 at 10:07 ق.ظ. 2 دیدگاه

دیشب با پدرم در منزل راجع به قدمت اسلام در ایران حرف میزیدیم :پدرم می گفت قدمت اسلام در ایران به این سی سال بر نمی گرده ریشه بزرگی در ایران دوانده که از زمان صفویان و عباسیان و قاجار به اوج رسیده و در زمان جمهوری اسلامی به افراط گراییده

خاطره ایی از دوران دبستان خودش که مربوط به 60 سال پیش می شد تعریف کرد:روزی یکی از دوستان پدرم به منزل ما امد ایشون دکتر صنیعی از دوستان صمیمی پدرم بود بعد از مدتی پدرم من رو صدا کرد سیامک بیا من هم با عجله به سمت مهمانخانه شتافتم پدرم دستور داد کتاب زبان فارسی رو بیاورم و برای دکتر بخوان در حین نشستن پدرم سخن به تعریف از من گشود من در ان زمان به یکی از بهترین دبستان های تهران در شمیران میرفتم کتاب رو با اعتماد به نفس کامل گشودم و این چنین سر فصل کتاب را خواندم  جمشیدک کجایی؟

بعد از یک سره خواندن ان متن پدرم پس گردنی محکمی به من زد و دکتر هم بلند خندید من که خیلی ترسیده بودم به پدرم نگاه کردم پدر گفت :پسر جمشیدک دیگه چیه و من با حالتی نزار ماجرا را چنین تعریف کردم: راستش معلم ما ادم خیلی مذهبی هست هفته پیش که این داستان را درس داد بعد از اتمام درس با اخم چنین گفت چه نویسنده ابلهی که چنین بی خردانه به ائمه و مقدسات توهین میکند اسم واقعی درس حسنک کجایی است اما او گفت که این (ک ) در انتهای این اسم امده (ک) تحقیر می باشد  و هدف توهین به امام حسن است با مدادتان بالای ان بنویسید و بخوانید جمشیدک کجایی)

و این چنین بود که یک معلم فرق (ک) زیبایی و (ک)تحقیر را نمیدانست

زین پس جمشیدک کجایی 🙂

راستی با این چنین معلمانی که مغز کودک را شستشو میدهند باید چه کرد!!!!!!!!!!!!!!!!

Entry filed under: روزنوشت.

Vicky Cristina Barcelona cold play,کلد پلی

2 دیدگاه Add your own

  • 1. محمد  |  اوت 29, 2008 در 2:31 ق.ظ.

    سلام
    والا با این بچه هایی که من می بینم معلم ها باید مواظب خودشون باشند. افکار و تفکرات مردم ما تو سالهای اخیر بخصوص بعد از انقلاب خیلی عوض شده و آخوندها دیگه براحتی سابق نمی تونن مردم رو فریب دهند. اگر بی ادبی نباشه در رابطه با نظر پدر ارجمند شما هم باید بگم چیزی که ایشان در رابطه با تاریخچه اسلام فرموده اند در واقع تاریخچه قدرت گرفتن مذهب تشیع در ایران است نه دین اسلام. نکته مهم دیگه ای که باید در نظر داشته باشید اینه که مردم ایران اصلا مذهبی نیستند و اگر کسانی به آن تظاهر می کنند بخاطر سیستم حاکم بر کشور و برای رسیدن به سود مادی است. و الا من تو ایران مسلمان به معنی آنچه که در کشورهای اسلامی دیگه و یا حتی اروپا و آمریکا است خیلی کم دیدم و مردم ما بیشتر انسان پرست و قهرمان پرست هستند تا خدا پرست! علت اصلی رشد مذهب تشیع در کشور ما هم دقیقا همین مساله است چون تعداد کافی قهرمان رو در اختیار مردم جد اندر جد مشرک ایران قرار می ده تا بجای خدا پرستش کنند! در حال حاضر هم با تغییراتی که در مذهب تشیع توسط مراجع محترم داده شده آن را تبدیل به یک مذهب کاملا ایرانی کرده اند که اتفاقا تمام احادیث و آیات در اون درباره ملت ایران و به نفع ایرانی ها هستش و ملل دیگر اصولا آدم حساب نمی شوند و در واقع اسلام بخاطر ملت ایران نازل شده!
    خوش باشید

  • 2. joliville  |  اوت 29, 2008 در 9:01 ق.ظ.

    بله پدرمنهم منظورش همان مذهب شیعه بود اما انتقال مذهب به شکل انتقال از اجداد و پدرو مادر در همه دنیا اتفاق میافته

    البته که این شیعه حاکم بر ایران من دراوردی محض است.

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


برترین مطالب


