هشدار

ژوئیه 23, 2008 at 7:02 ب.ظ. بیان دیدگاه

دیشب ساعت 10ویزیت بیمارانم تمام شده بود چشمم به قاب عکس روی میزم افتاد قاب رو به صورتم نزدیک کردم دیدم چشمام کاسه خون شدن .خب طبیعتا ناشی از خستگی بود ولی من احساس خستگی نمیکردم امروز فقط 3لیوان قهوه خورده بودم کمتر از همیشه ضبط توی مطبم رو روشن کردم اهنگ (ساعت )از گروه کولد پلی اولین ساند ترک بود مممممممم نه ترک بعدی اهنگ (من رو نفس زنان ترک کن )از گروه کورس چه کلکشن خوبی بود و تراک شماره بعد با کمال تعجب به اهنگ سنتی ایرانی با صدای دلنشینی رسیدم هم متعجب بود هم کنجکاو این صدا !!!!چه شعری داشت!!!!!!!!!!!!

محصور شده بودم فکر میکردم این شعر مال کیه حافظ یا مولانا؟؟؟

فاش میگویم از گفته خود دل شادم بنده عشقم و از هر دو جهان ازادم………………………

میخورد خون دلم مردمک چشم و سزا که چرا دل به جگر گوشه مردم دادم

منشیم در زد .اه حد فاصل باز کردن در و صحبت منشی هزار بار از خدا خواستم خبری نشده باشه اصلا دلم نمیخواست اون چند لحضه ارامش رو با چیزی عوض کنم .

در روباز کرد تمام قد توی در بود اخر حرفاش رو کشدار میگه یک جوری حرف میزنه گفت :شما اتاقتون همیشه نیمه تاریک بوده؟ بله :دکتر یک خانم اومدن هرچقدر میکم شما ویزیت نمیکنید برن هفته اینده گوش نمیکنه دیگه کلافه شدم با خودتون میبینید؟

ترجیح دادم اول درخواستم رو بگم گفتم فیلیپه یک لیوان اب خنک خیلی سرد میخوام با تعجب پرسید برای چی؟ !!!!

خب میخوام بخورم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

راستی خانم دکتر روسری سرش هست انگار مسلمونه مراقب باشید

با خودم فکر کردم مراقب چی باشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بمب گذاری ؟

دختر کوچولوی خوشگلی داشت با مو های طلایی خودشم بعد از کلی عذر خواهی نامه ایی از یکی از همکارانم اورده بود اتفاقا خیلی خانم خوبی بود مهربون و با شخصیت

چقدر بده که همه رو با یک چوب میزنن حیف خیلی طول میکشه که بتونیم کنار هم زندگی بکنیم کنار هم بایستیم مثل سیدی کلکشن من بدون دعوا بدون بی احترامی بدون اینکه جای کسی رو تنگ کنیم با عقیده های مختلف مثل از کلد پلی تا اهنگ سنتی ایرانی

هارمونی قشنگی میشه اگه بشه

Entry filed under: روزنوشت.

این مادر یا ان مادر!!!!!!!!!!!!!!! شکیبایی

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



