بالاخره ازاد شد

ژوئیه 3, 2008 at 8:41 ب.ظ. ۱ دیدگاه

بالاخره بعد از کلی جار و جنجال بر سر گروگانگیری

ینگرید بتانکورت سیاستمدار فرانسوی امروز ازاد شد گذشته از همه جنبه ها خسته شدم از بس که هر روز تلوزیون رو روشن کردم و اخبار داشت ایشون رو وسط جنگل با قیافه غمگین نشون میداد وقتی به همسرم گفتم

به شدت ناراحت شد گفت اگه خودت رو گروگان بگیرن هم هنوز نظرت همینه (فکر کنید که من رو گروگان بگیرن )

Entry filed under: روزنوشت.

ارنچینی(غذای ایتالیایی)arancini امروز من

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. طاهری  |  ژوئیه 8, 2008 در 11:03 ق.ظ.

    سلام آقای دكتر، خسته نباشید. من هم مطلبی در این باره نوشتم، اگر از خبرها خسته نشدید به كلبه اینترنتی ما نظررنجه فرمائید. شاد باشید و موفق و به امید حضور گرمتان.

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



