از کودکی من تا کودکی تو

مه 1, 2008 at 9:03 ق.ظ. 3 دیدگاه

خواهرم با امدن غیر منتظرش به فرانسه خیلی خوشحالم کرد راستش بد دلم میخواست مثل گذشته با خواهرم تنها باشم هیچ خاطره ایی مثل خاطره های بچگی توی ذهن ادم نمی مونه

خواهرم پسر اتیش پارشم اورده بود به صبر و طاقت مادرم در گذشته که فکر میکنم می بینم نه من و نه خواهرم هیچ کدوم همچین طاقتی داریم سری عصبانی میشیم اما به خاطر نمیارم جز در مواردی که واقعا کار اشتباهی کرده باشیم مادرم سر ما فریاد کشیده باشه

خوان بعد از کلی بهم ریختن خونه ی من و وسایلم دوید به یمت حیاط که یک دستی هم به سر و گوش حیاط بکشه یک دفعه زمین خورد من هم طبق عادت بچگی ها وقتی زمین میخوردم مادرم می گفت نمک هاش ریخت گریه نکنه

به خوان گفتم نمک هاش ریختگریه نکنه یکدفعه با اون صدای دورگه وکلفتش گفت حالا کی خواست گریه کنه

پانکد شدم خواهرم هرچقدر بهش چشم غره میرفت که بشینه فایدهنداشت جالبه من که بچه بودم خواهرم یک یار بهم چشم غره میرفت میشستم سر جام

منم نامردی نکردم و به خواهرم گفتم اون من بودم که با یک چشم غره ساکت میشدم

اینم خوان شیطون و پرر

Entry filed under: روزنوشت.

یک روز من اختلاف سلیقه موسیقی اروپا و امریکا

3 دیدگاه Add your own

  • 1. mari  |  مه 1, 2008 در 4:16 ب.ظ.

    سلام عزیزم خوشحالم باهاتون آشنا میشم من بلزیک زندگی میکنم و پزشک نیستم نمیدونم با این همه کار و مشغله فراوان فرصت می کنی وبلاگ بنویسی؟ البته این عالیه هر چند کوتاه و مختصر باشه برات آرزوی موفقیت می کنم

  • 2. joliville  |  مه 1, 2008 در 7:01 ب.ظ.

    تقریبا تنها جایی که میشه انزژیم رو خالی کنم البته از نوع فکری

  • 3. کاوه  |  مه 4, 2008 در 4:03 ب.ظ.

    سلام

    ممنون از حضورتون و امیدی که به من دادید.

    راستش قصد من این نیست که از کشورهای خارجی مدینه فاضله واسه خودم و خواننده هام درست کنم. همیشه سعیم این بوده که واقع بین باشم و هر دو طرف سکه رو در نظر داشته باشم.

    وبلاگ فرانسه هنوز نو پائه و دوهفته بیشتر نیست که به دنیا اومده اما تو وبلاگ 2.5 ساله ایتالیا مطالبی از مشکلات و زشتی های ایتالیا هم نوشتم که اگه پیدا نکردید بعدا آدرساشونو بهتون میدم.

    ممنون از راهنماییهاتون. بسیار مفید بود. مطمئن باشید من اصلا از انتقاد ناراحت نمیشم و با کمال میل اونا رو میپذیرم مخصوصا اگه از طرف دوست مطلعی مثل شما باشه.

    من فعلا اول راه فرانسه هستم مبتدی با مشکلات فراوان. خوشحال میشم از نظراتتون منو بهره مند کنید.

    شما رو لینک کردم تا بیشتر بهتون سر بزنم

    موفق باشید.

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



