خلیج فارس ,مسافرت یک فرانسوی به ایران

آوریل 16, 2008 at 11:48 ق.ظ. 2 دیدگاه

2سال پیش که به بحرین سفر کردم و متوجه شدم که کلا اعراب با ایرانی ها مشکل دارند و از اونجا که اهل بحث هم نیستند حتی با فرهنگ ترینشون اینه که به حال خودشون رهاشن کردم

اما در این بین به مسئله ایی بر خوردم که من رو شوکه کرد داشتم اب میخوردم با یک لیوان شیشه ای متوجه شدم انتهای لیوان نوشته خلیج عربی نزدیک بوداب من رو خفه کنه

به رسپشن هتل گفتم خلیج عربی دیگه کجاست؟؟؟؟؟؟با لبخند یک بروشور دستم داد گفت مثل اینکه به منطقه وارد نیستید وقتی بروشور رو بازکزدم
وای خلیج عربی منظورش همون خلیج فارس هست

بهش گفتم این خلیج که خلیج فارس هست گفت نه شما خارجی هستید و ناوارد.

کی فکرش رو میکرد بحرینی که روزی جزی از ایران بوده حلا دم در بیاره !!!!!

در پستی راجع به دوستم که به ایران اومده بود نوشتم دیروز یک راهنما که از فرودگاه خریده بود را برای من اورد و گفت راست میگفتی خیلی از حرف ها دروغ هست

ماجرا رو پرسیدم راهنما رو به من نشون داد توش نوشته بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:در ایران نباید از زنها هیچ سوالی بپرسی ببزنهاشون نباید حرف بزنی اگر دیدی خانمی پوشش چادرداره حتما مسیرت رو تغییر میدهید

وا مصیبتا دیگه این موردش رو نشنیده بودیم انصافا که خنده داره اتفاقا کسی که در ایران به این دوست ما راهنمایی کرده بود یک دختر خانم جوان بود (خوشحالم)

Entry filed under: پراکنده.

پایان تحصیل از چی ناراحتیم؟؟؟؟

2 دیدگاه Add your own

  • 1. edi  |  آوریل 20, 2008 در 11:17 ق.ظ.

    وبلاگ خوبي داريا , سعي مي کنم چند روز يک بار بهت سر بزنم .

  • 2. رضا  |  سپتامبر 28, 2008 در 10:57 ب.ظ.

    تقصیر شاه هم بود که بحرین به اون خوبی را فروخت و بجاش تنب بزرگ و کوچک را گرفت. شاه هم مهره ای وابسته بود امااینها مثل اینکه بدتر هم هستند.

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



