(friendshipدوستی)camaraderie, amitié

آوریل 13, 2008 at 10:11 ب.ظ. بیان دیدگاه

مدتی راجع به معنای دوستی چه از نظر منطقی چه غیر منطقی چه با تعریف علمی و چه غیر علمی تحقیق میکنم

دلایل متعددی داره قضیه از این جا شروع شد که چرا من دوستان زیادی دارم ولی با هیچ کدام صمیمی نیستم دوستی دارم که دکتر جامعه شناس هست

دلیل این که همیشه یک مرز بین من و دوستان اعم از پسر و دختر وجود دارد چیست؟!

من از خاطراتی که در طی دوران زندگی برام پیش اومده بود براش تعریف کردم یکی از فرضیات من برای دوستی با دختر ها این است که فاقد ماندگاری بلند مدت هست(البته جا داره که بگم منظورم این نیست که عقایدم درسته و هیچ ایرادی نداره)هر انسانی دارای عقایدی هست خواه درست و خواه غلط

تجربه به من ثابت کرد دوستی دختر ها مقتعی و گذرا است و چه بسا بی دوام و هر اتفاق کوچکی بنیان ان را سست میکند

من نه تنها در موردن خودم بلکه در مورد خیلی ها تحقیق کردم که تجربیات مشابه داشتند

زن ها به دلیل حس حسادت عدم صداقت ویک سری دلایل دیگه نمیتونن دوستی پایداری داشته باشند

منظورم این نیست که دوستی معمولی بین دخترو پسر بی عیب هست اما از ماندگاری بیشتری برخوردار است

در بین پسران اگر به دوستی انها دقیق شوید میبینید که اتفاق های کوچک دوستی انها را برهم نمیزند و دوستی های ماندگار تر و عمیق تری دارند

این پست ادامه دارد با:نتیجه گیری وپرس و جو من و تحقیقات که در پست بعدی راجع به ان مینویسم دنبال کنید جالب است

شما نظر تون رو بگید………

ist2_1115307_sulking_child.jpg2300-8486friendship-posters.jpg

Entry filed under: پراکنده, روزنوشت.

و این چنین است اتحاد پایان تحصیل

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



