و چنین گفت سارکوزی به ایران

مارس 12, 2008 at 8:58 ب.ظ. 4 دیدگاه

فکر نمیکنم فرانسه تا بهحال رئیس جمهور به این عجیب و غریبی در تاریخ داشته باشه تجربه های تلخ و عجیبی داره برای مردم فرانسه بوجود میاد که طوفانش مردم دیگر نقاط دنیا رو میگیره

امروز یکی از اشناییان در ایران که چند سالی از دانشگاه وکالت دانشگاه تهران فارقالتحصیل شده به من تلفن کرد اسشون هم مثل خیلی ازشما دوستان عزم فرانسه کرده بود 2سال تمام مشغول یادگیری زبان بود و بعد کلی رفت و امد دوندگی برای گرفتن پذیرش

امروز در حالی که تمام غم های دنیا درش جمع شدهبود به من زنگ زدو گفت از دانشکاهپذیرش گرفتم ولی 6 مااه که ویزام رو نمیدن

بهانشون شرایط سیاسی ایران و نبود رابطه سیاسی خوب بین ایران و فرانسه هست و سارکوزی این قانون رو تصویب کرده کهیک کمی مارو اذیت کنن تا سخت بتونیم بیایم فرانسه

راستش غم دنیا من روگرفت چون در جریا همه کارهش بودم نمیدونستم چی بگم با بغض و با گفتن جمله خوش به حالت و بدون خداحافظی گوشی رو قطعکرد

منم صاف رفتم سراغ یار وفادارمصدای اسمانی خولیو اگلسیاس و ساعت ها وقت انجام کار به تمام البوم هاش  گوش میکردم و نا خوداگاه  گریه میکردم

جمله همیشگی پدرم:مهم نیست که زمین میخوری مهم اینه که بتونی بلند بشی 

Entry filed under: اندکی سیاسی, روزنوشت.

پزشکی و وکالت Hable con ella

4 دیدگاه Add your own

  • 1. نعیمی  |  مارس 12, 2008 در 9:37 ب.ظ.

    جمله حکیمانه پدرت را آویزه ی گوش خواهم کرد . با آرزوی به روزی

  • 2. نعیمی  |  مارس 13, 2008 در 1:19 ب.ظ.

    استر عزیز سلام
    وبلاگ ات را به همه دوستان فرانکفون ام معرفی کرده ام تا آنان نیز از مطالب و نوشته هایت استفاده کنند. شاد باشی

  • 3. چای یا قهوه؟  |  مارس 13, 2008 در 3:41 ب.ظ.

    این سیستم درج نظر شما یه جاییش ایراد داره. یه چیزکی نوشته بودم که موقع ارسال به خاطر خالی بودن گزینه های به اصطلاح «ملزوم» پاک شد. نوشته بودم مگه از رئیس جمهور امریکا عجیب تره؟ یا مثلا از رئیس جمهور ایران؟ به قول مظفرالدین شاه قاجار که گفته بود «همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید» اگه یکی عجیب باشه یکی نباشه که نمیشه.

  • 4. منصور  |  اکتبر 24, 2008 در 9:02 ب.ظ.

    واقعا. مهم درس گرفتن از شکست ها و ساختن پلی برای پیروزی است.از قول من به پدر گرامیتان سلام برسانید.

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


برترین مطالب


