ادامه تحصیل در زمینه پزشکی

مارس 9, 2008 at 11:33 ب.ظ. ۱ دیدگاه

دوستان که با ایمیل زدن من رو خوشحال میکنن من با کمال میل به شما پاسخ میدم اما

هدف من از بیان مطالب در زمینه پزشکی بیان برخی تجربیات بود منظور ترساندن شما از تحصیل نیست بهتر است هنگام مهاجرت با چشم و گوش بسته وارد جوامع دیگر نشویم بهتر است قبل از ورود به فرانسه بدونید که فرانسه از قدیم به انگلیس و زبانش مشکل داشته به دلیل اینکه سال ها قبل زبان بین المللی فرانسه بوده ولی حالا این جایگزینی کدورتی دیرینه به جا گذاشته

اشنایی اغلب مردم ایران با زبان انگلیسی بیشتر از هر زبان دیگری است و در رشته پزشکی در فرانسه اغلب اندام های بدن و بیماری ها مختص به زبان فرانسه هست و شما بعداز فارق التحصیلی به شرط داشتن مطالعه انگلیسی در جوامع بین الملل میتوانید خودی نشان دهید و گرنه متاسفانه با مشکل روبهرو میشوید

در کلاس های دانشگاه دانشجویان فراوانی هستند وقتی استاد وارد کلاس میشه و درس میده در حدی صحبت میکنه شخص فرانسوی متوجه میشه و برای شما به هجا نمیپردازه

از نظرمن .واقعا خواندن پزشکی در فرانسه نیازمند 1پشتکار2 داشتن معلومات 3 دانستن زبان4 داشتن حوصله فراوان 5 داشتن استعداد وافر 6 و امید بسیار میباشد

موفق باشید علاقمندان خدمت به بیماران

Entry filed under: اطلاعتی کلی در مورد فرانسه.

روز زن تحصیل پزشکی در ایتالیا

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. aida  |  مارس 10, 2008 در 7:33 ق.ظ.

    سلام دوست عزیز.
    من دانشجوی مهندسی IT در ایران هستم که قراره بعد از اتمام درسم به فرانسه بیام.
    الانم دارم فرانسوی می خونم.
    خیلی به معماری علاقه دارم… دوست دارم IT رو ول کنم و معماری بخونم ولی نمی دونم که وضعیت شغلیش در فرانسه چطوره …
    توی یه پستت گفته بودی پول سازه … معماری چطور؟
    شنیدم که وضعیت استخدامی IT اونجا خیلی خوبه ولی معماری زیاد کار نداره!
    می شه از هر کدومشون که اطلاع داشتی (خیلی کم هم بود اشکالی نداره) لطف کنی و بهم بگی؟
    (ایمیلم رو گذاشتم)
    خیلی خیلی ممنونم

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



