علی سنتوری

مارس 7, 2008 at 2:46 ب.ظ. 3 دیدگاه

درووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود به داریوش مهرجویی که باز هم شاهکار خلق کرد واقعا این مرد شاهکاره فیلم سنتوری به دست ما هم رسید دوستی از ایران این فیلم رو با خودش اورده بود

این فیلم واقعا بازگو کننده حقیقتی محض در جامعه ایران و چون تلخ هست دولت ایران اجازه اکران به این فیلم زیبا نمیده

البته از نظر من بهتر بود خواننده های کشور از این فیلم حمایت میکردند چون به گفته افراد زیادی که ایران هستند مدت زیادی

هست که کلیه کنسرت های پاپ در ایران اجرا نمیشه

جا داره که به اقای بهرام رادان و خانم گلشیفته فراهانی تبریک بگم به خاطر بازی زیبا شون در این فیلم واقعا هنر پیشه های ما چیزی کمتر از هنرپیشه های خارجی ندارند تازه با این توجه که سینمای اروپا و هالیوود خیلی پیشرفته هست و کار هنرپیشه رو راحت میکنه

مطمئنم اگه اقای مهرجویی یک کارگردان خارجی بودن الان در بهترین جایگاه قرار داشتن

البته پخش این فیلم در جامعه بهنظر من که به خواست خود اقای مهرجویی بوده چون میخواسته که پیام فیلم به موقع به مردم برسه و به دولت ثابت کنه اگه فیلمی اجازه اکران نگیره بازم مردم موفق میشن که ببیننش

و با دادن شماره حسابشون که دوست خودم گفت ده هزار تومان به حسابشون ریختن به خاطر احترام به هنر و هنرمند و این طور که اقای رادان گفتند تا الان با کمک مردم 100 میلیون جمع شده ه البته در مقابل مبلغی که هزینه کرده ناچیز هست اما بازم باید از ایرانیان عزیز تشکر کرد به خاطر کمکشون امیدوارم تداوم داشته باشه

(اهنگ های فیلم قشنگ بود خیلی )از صدای پسر خوانندش خوشم نیومد

Entry filed under: روزنوشت.

امان از این سوال ؟؟؟؟!!!!!چگونه از یک دانشگاه در پاریس پذیرش بگیریم روز زن

3 دیدگاه Add your own

  • 1. amin  |  مارس 7, 2008 در 5:26 ب.ظ.

    سلام

    وای از صدای محسن چاووشی خوشتون نیومد؟؟

    وای . تو رو خدا نگید اینو

    صدای محسن ایرانو بهم ریخته

    صداش شاهکاره خلقته

    اینجا رو گوش کنید

    http://www.yemahal.com/g.htm?alid=3062

  • 2. امیر  |  مه 28, 2008 در 4:23 ب.ظ.

    باسلام به شما
    از وب لاگتون استفاده کردم. خیلی جالب بود با اینکه من علاقه ای به خواندن وب لاگها ندارم ولی چون مطالبت راجع به ایتالیا بود خیلی جالب بود. آخه من خیلی اونجا رو دوست دارم و دارم برنامه ریزی می کنم که بیام اونجا زندگی کنم از اینجا (ایران) خسته شدم. کار زیاد زندگی بد.
    ولی بهرحال سربازیم که تموم بشه اولین کارم اومدن به ایتالیا.
    شرایط زندگی واسه من که فقط زبان رو میدونم و کامپیوتر چه جوریه؟
    با تشکر

  • 3. joliville  |  مه 30, 2008 در 7:41 ق.ظ.

    به بخش پاسخ به ایمیل ها در صفحه اصلی مراجعه کنید

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


برترین مطالب


