شوک

مارس 2, 2008 at 10:02 ب.ظ. 2 دیدگاه

در مطبم در کلینیک بیمارستان مشغول ویزیت بیماری بودم که تلفن مطب زنگ خورد منشی بود گفت باید برم ارژانس یک مریض داریم فرصت هیچ سوالی نبود از بیمار عذر خواهی کردم و با سرعت به ارژانس رفتم

پرستار ها به اتاق جراحی راهنماییم کردن در کمال ناباوری دختری رو در لباس عروس دیدم که چاقو در بدنش فرو رفته بود

وقتی نزدیک شدم متوجه نشدم که چاقو دقیقا کجاست سر پزشک ها ی جراحی داد کشیدم چرا لباسش رو در  عوض نکردید چرا پرپ نشده  !!!!!!! یکی از دکتر ها با حالتی بهت امیز گفت دکتر این خانم  فوت کردن ؟!!!

وقتی به بیمارستان رسیده بود روح از بدنش خارج شده بوده دختره بیچاره چاقو به نوک قلبش فرو رفته بود این توی جراحی بعد از مرگش فهمیدن

دکتر ارژانس گفت خیلی دیر رسوندنش خیلی خون از بدنش خارج شده بوده ومرده به بیمارستان اورده شده توسط همسرش من فکر کردم شب عروسی چه اتفاقی افتاده !!!!؟؟؟ از من خواستن که پای برگه پزشکی علت مرگ رو امضا کنم و مهر رو بزنم

اما من خواستم قبل از هر چیری همسرش رو ببینم وقتی رفتم توی سالن دنبال پسری با کت شلوار عروسی میگشتم که پسری لاغر و نحیف به من نزدیک شد گفت دکتر تمام شد زنم رفت ؟ من گفتم شما همسر این عروس بودید گفت بله

ازش خواستم ماجرا رو به من بگه پسر اینطور شروع کرد که عاشق این دختر بوده و سال ها منتظر شده تا تونسته باهاش ازدواج کنه به دلیل اختلاف سنی که با دختر داشته دختر 8سال ازش بزرگتر بوده ومشکلات زیادی داشتن تا تونستن زندگی ارومی رو شروع کنن

این طور گفت که من مخالف بچه دار شدن بودم و همسرم خیلی دوست داشت مدتی زیادی اصرار داشته و بحث میکردن ولی قبول نمیکردم تا اینکه گفته بهتر از هم جدا بشیم اون لحظه تا مرز جنون رفتم و گفتم دوست داری دلیلش رو بدونی بهت میگم من HIVمثبت دارم و از خونه زدم بیرون وقتی برگشتم زنم رو روی تخت خواب با لباس عروس دیدم که چاقو در قلبش کرده بود متاسفانه پلیس اومد و نتونستن از اون هزاران سوال که تو ذهنم بود چیزی بپرسم …………؟؟؟!!! و سوال ها بی جواب موند(منصفانه نیست اصلا)

Entry filed under: پراکنده, پزشکی.

حرص معرفی وب سایت

2 دیدگاه Add your own

  • 1. بهراد  |  اکتبر 15, 2008 در 3:58 ق.ظ.

    حقش بود.منحرف

  • 2. مرجان  |  اکتبر 28, 2008 در 11:57 ب.ظ.

    بهراد بی مقدار. واقعا باعث تاسفه. چقدر این حکایت غم انگیز بود وبعضی ها مثل بهراد چقدر کوته فکرند.

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



