نوروز می اید

فوریه 27, 2008 at 12:51 ب.ظ. ۱ دیدگاه

دیشب توی کتابخونه بیمارستان درس میخوندم که پرستار همیشه نالان به سمت میاومد لازم که معرفیش کنم ایشون 5سالی میشه که از ایران به فرانسه اومدن البته قرار بود بعد از اتمام دوره ایی که اینجا میدید در یک انستیتو به ایران برگرده که چند سالی میشه که مونده بگذریم

همیشه نالانن بهش میگم چون مدام از رفتار های فرانسوی هاا یراد میگیره مدام  دلتنگ ایران هست با اینکه نزدیک به صد بار بهش گفتم برگرد اما گوش نمیداد

معتقده که منصفا نه هست اگه نسل فرانسوی ها رو به انقراض چون مرد های سرد مزاج کمتر به زیبایی زن ها توجه میکنن

عقاید زنانشون ویران کننده است خلاصه که دل پری داره

امد سمت میزم بر خلاف همیشه لبخند به لب بهم گفت میخوام برم خونه تکونی می خوام برم هفت سین بچینم میخوام برم سیزده

میخوام برم عید دیدنی و عیدی بگیرم

منم گفت ضربه ناگهانی به مغزت خورده لیلا خندید گفت یادت رفته نزدیک نوروزه بهش گفتم چند روز پیش بابن درد کمرت بیمارستان خوابیدی میخوای بری خونه تکونی!!!! بعد هم اجیل و شیرینی اضافه وزن میاره برات اصلا خوب نیست

اخم هاش رفت تو هم و گفت برات متاسفم که عین فرانسوی ها شدی من دارم از ماهی قرمز حوض خونه مادر بزرگم تمیزی خونه و گرفتن عیدی از لای قران برات میگم انوقت تو توسیعه پزشکی میکنی

راستش رو بخواید کلی خجالت کشیدم راست میگفت من نتونستم عمق لذت این کار ها رو درک کنم ولی وقتی اسم سیزده به در رو اورد برگشتم به وقتی 12 سالم بود با خانوادم به امریکا رفته بودیم اونجا بر خلاف فرانسه ایرانی خیلی زیاد بود و سیزده بدر هم داشتن کلی ایرانی جمع شده بودیم و همه رفته بودن توی پارک خیلی بازی کردیم و به من خیلی خوش گذشت بهش حق داردم که از اینجا خسته شده باشه

لیلا اهل غرب ایران سهری به اسم خرم اباد از کوه های زیبای و مناظر بینظیرش برام تعریف کرد قول داد از شیرینی های اونجا برام بیاره

به خصوص اون باقلوای یزد که توی ضرف فلزی بود من اولین بار باقلوا رو با اون ضرف ها دیدم و خوردم خیلی شیرین بود

ولی طعم بی نظیری داشت. قول داده بعد نوروز برام از اونجا کلی عکس بیاره که من بزارم توی وب لاگ

به سرم زده برم امریکا سیزده بدر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Entry filed under: روزنوشت.

خاطرات سفر به ایتالیا حرص

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. اعظم  |  فوریه 27, 2008 در 8:07 ب.ظ.

    دوست ندیده عزیزم اومدم فقط سر بزنم سلام کنم و بگم که اومدم !!
    دو نوروز نوروز باشی هاهاهاها مثلن لبخند زدم !!

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



