موسیقی معرفی کنید

فوریه 18, 2008 at 10:45 ب.ظ. بیان دیدگاه

بله هتما معرفی میکنم  از خواننده های معروف فرانسوی خیلی ها رومیتونم بگم اما زبانشون طوریه که من خودم فقط تعداد محدودی از خواننده ها و موسیقیشون رو دوست دارم مثلا از خواننده های نسل الان میتونم به :

shym اشاره بکنم که خواننده سبک پاپ هست و شهرت بسیاری در فرانسه داره اصلتا الجزیره ایی هست اسم واقعیش تامارا مارتا است215369_mixzlsv5nfsf2s51kone621v1n1tid_images_h183310_l.jpg

توسط یکی دیگر از خوانندگان فرانسوی که خیلی معروف و سبک کاریش رپ هست به اسم کیمارو حمایت شده و دو البوم به بازار ارائه کرده که یک اهنگ به اسم Comprendras که خودم بهش علاقمندم متاسفانه تا به حال نتونستم اهنگی در بلاگ بزارم

از دیگه خواننده های محبوب میشه به ویتا vitta اشاره کرد که من یکی از بهترین اهنگ هاش رو معرفی میکنم به اسم a fleur de toi که امسال در صدر جدول بود خواننده های پاپ هستند ویتا نیز دو رگه فرانسه و الجزیره ای ولی در فرانسه به دنیا اومده و بزرگ شده 748856899_small.jpg

Entry filed under: موسیقی.

تحصیل در فرانسه باز هم خاطرات سفر به ایتالیا

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


برترین مطالب


