خاطرات سفر به ایتالیا

فوریه 18, 2008 at 11:25 ب.ظ. بیان دیدگاه

اخرین مسافرتم به ایتالیا  5ماه پیش بود من در کل این کشور رو دوستدارم مردم شاد و سرخوشی داره که فقط به خوشی فکر میکنن از حد فاصل20تا27سال همش در گیرو داره اینن که چرا دوست دخترمون یا دوست پسرمون باهامون به هم زد دوباره عاشق بشن تجربیات رمانتیک(عجب زندگی شیرینی)!!! به بطالت میگذره البته نظر منه چون معتقدم عمر مثل برق و باد میگذره و هر انسانی یک گلدن تایم در زندگی داره که هرگز بر نمیگرده

بماند.اتفاقات متعدد در ایتالیا کم پیش نمیاد مثلا:من بایدساعت 7 میرفتم رم که برگردم پاریس قطاری وجود نداشت من در ونیز در ایستگاه منتظر طبق عادت در فرانسه که تاخیر خیلی کم هست 30 دقیقه گذشت از قطار خبری نشد با عصبانیت راهی بخش اطلاعات شدم مرد داشت با تلفن صحبت میکرد بعد از کلی معطلی با لبخند ازم پرسید چکار دارم من هم توضیح دادم قطار دیر کرده ساعتش رو پرسید و با تعجب گفت 2ساعت پیش رفته در مرز سکته بودم چون اخرین قطار بود قطار بعدی نزدیک های صبح میومد شکل بیمارستان از جلوی چشمم رد میشد

نه میتونستم برم هتل چون نمیشد بلیط بخرم چون فروش بلیط صبح مسئولش ساعت 4 شیفتش بود بماند نشستم تو محوطه  نزدیک های صبح با صدای خندهدو تا مرد از خواب پریدم ایتالیای ها یکمی داد میزنن رفتم بلیط تهیه کنم که این دفعه تونستم از شر ونیز خلاص بشم ولی هواپیمایی درجه 1000000 اروپا به نام alitalia =always late in take off always late in arrive واقعا راسته بعد از 1:30 نشستم تو فرودگاه پاریس

از رم خیلی بدم اومد کثیف و شلوغ و جالب بود که پر از ایرانی است  تو کافه نشسته بود دو تا دختر ایرانی داشتن حرف های خصوصی میزدن منم منتظر دوستم بودم وقتی دوستم رسید به فارسی با من صحبت کرد دو تا دختر بیچاره از خجالت بلند شدن و رفتن

یک نکته دیگه:تو ایتالیا هرگز کاپوچینو رو شب نباید بخورید اونا فقط صبح میخورن

ادامهدارد..

rome_roman_colosseum.jpgبا این پز میدن دیگه نمیدونن ما داریم بهترشو ولی روش یادگاری مینویسیم یا میشینیم رو اثار تاریخی عکس میگیری با این تمدن 2500 ساله چهکنیم

Entry filed under: پراکنده.

موسیقی معرفی کنید نوروز می اید

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed



