ازادی چرا نه؟!!

ژانویه 23, 2008 at 12:09 ق.ظ. 3 دیدگاه

چندین امیل از بعضی دوستان دریافت کردم که گفتن چرا از جنبش ازادی زنان و از این قبیل مسائل کم حرف میزنی

دوستان عزیز من از لب گود نشستن و دستور دادن به دیگران خوشم نمیاد من در کشوری ازاد زندگی مینکم که عقایدم رو ازادانه بیان میکنم ولی در کشوری که دموکراسی وجود ندارد هر گونه اعتراض صلح امیز جایگاه زندان دارد

بله  انسان ها  تجربیات متفاوتی در زندگی دارن این داستانی که براتون تعریف میکنم بر گرفته از واقعیتی تلخ بود وقتی که من این ماجرا رو شنیدم سخت در فکر رفتم و گفتم افرین بر زنان مبارز ایرانی که با جرات جنگیدن اغلب دگرگونی ها از سوی زنان بود تغییر در پوشش تصمیم راسخ برای تحصیل ورود به عرصه کار با تمام مشقات

اما این ماجرا به سال هایی خیلی دور باز میگردد نمی دونم دقیقا چه تاریخی ولی مدتی از انقلاب میگذشت

دختری 18 ساله به جرم مخالفت با حکومت اسلامی و تبلیغ علیه ان دستگیر و به زندان اوین راهی میشه وقتی مادرش تعریف کرد که از ترس از دیوار حیاط میخواست فرار کنه ولی قدش نمیرسید بغض کرده بود

بعد از یک سال تماسی با منزل پدری گرفته میشه درخواست چادر برای دختر از سوی مسئول زندان  ,پدر دختر خوش حال میشه فکر میکنه قرار دخترش رو ازاد کنن اما یک هفته بعد از این ماجرا پدر دختر به زندان احزار میشه و مقداری پول جلوی پدر دختر قرار میگیره

و بدون هیچ مقدمه ایی مسئول به پدر جگر سوخته اطلاع میده که پول مهریه دخترته منظور چیست؟

در اسلام اعدام دختر باکره حرام است دختر را برای فردی ناشناس به عقد در میاورند و سپس اعدام

نمیدونم الان هم در ایران از این قبیل احکام وجود دارد یا نه

اما اعتراض من در این سر دنیا چه سود اگر واقعا خواهان حق برای خود هستید خودت باید تلاش کنی در این سر دنیا هم زندان هست شکنجه هست اما انسانیت هم هست من چه چیزی میتونم بگم وقتی نمیتونم درک کنم من حتی هفته ایی در ایران نبودم که بودنم یعنی چی که به لباس که یک نظر کاملا شخصی اعتراض میکنن و هزارو یک قانون نابود کننده دیگه

دوستان از کسی که به ظاهر همدرد و در باطن درک نمیکنه برنج همدردی دورادود فقط دلخوشی

گاهی رنجیدن از یک حقیقت بهتر از نسکین یافتن با یک دروغ استa3655-2421-freedom.jpg

Entry filed under: پراکنده, اندکی سیاسی.

amour love jtaim کتاب,book,livre

3 دیدگاه Add your own

  • 1. مادرینا  |  ژانویه 27, 2008 در 1:20 ب.ظ.

    سلام وقتی خوندم شکه شدم…..
    متاسفم و 100 البته حق با شماست حرف چه سودی به حال ما داره مایی که …….
    حق یارتون
    بای

  • 2. Behnaz  |  فوریه 27, 2008 در 3:39 ب.ظ.

    You can inform people more and more!Many persons are not aware of these disasters!

  • 3. رضا  |  اکتبر 13, 2008 در 10:13 ب.ظ.

    همین جناب منتظری که الان خاتمی چی شده میگفت: دختر باکره نباید از دنیا بره و اعدامی ها را برادران پاسدار مورد تجاوز قرار میدادند.اقای خاتمی هم که مدت ها وزیر ارشاد ورئیس کیهان بوده. اینها را باید از ریشه برانداخت. احمدی نژاد و خاتمی و… سر و ته یک کرباسن.

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


برترین مطالب


