دوستی friendship camaraderie, amitié

ژانویه 21, 2008 at 7:06 ب.ظ. ۱ دیدگاه

شما راجع به دوستی چه تعریفی دارید

اصلا دوستی یعنی چه ؟چرا به سراغ دوست میرویم ؟تا به حا بارها این جمله به گوش ما خورده و از اون بار ها استفاده کرده اییم و …

من چرا به سراغ این موضوع رفتم دوست جامعه شناسی دارم که سوالی از من پرسید و در خواستی کرد که من رو وادار به تحقیق کرد

که من با داشتن روابط اجتماعی فراوان و دوستان بسیار چرا هیچ دوست صمیمی ندارم

خوب فلسفه من در این مورد مختص به خودمه به هر حال انسان ها نظرات متفاوتی دارند و منظورم از بیان اونها درست بودنش نیست

به اعتقادمن دوستی بین دختران مقطعی و سطحی است و هر اتفاق کوچکی موجب بر هم خوردن رابطه انها میشوند

و دوستی معمولی دختر و پسر هم نمی توان گفت بدون عیب اما پایدار تر است در این جا هدف دفاع از مردان نیست بلکه بیان بعضی نقاط ضعف خانم ها که موجب برهم خوردن و گاها ایجاد مشکل در بین انها میشود

خانم ها به دلیل حس حسادت کینه ورزی و بسیاری از دلایل دوستی سست دارند

اما اگر در دوستی بین مردان دقت کنیدپایداری و انصاف در بین یکدیگر را میبینید این مسئله دلایل متعددی دارد

اما نتیجه تحقیقات من بسیار جالب هست که درپست بعدی حتما راجع به ان مینویسم این تحقیقات از کتب مرجع و افرادی که در این ضمینه اطلاعاتی دارند و مردم عادی جمع اوری شده حتما پست بعدی را دنبال کنید و نظرتون رو هم بگید…..2300-8486friendship-posters.jpgendfriendship_full.jpg

Entry filed under: مقالات. Tags: .

آمریکا چگونه آمریکا شد ؟ عشق افلاطونی

۱ دیدگاه Add your own

  • 1. استاکر  |  ژانویه 21, 2008 در 8:04 ب.ظ.

    سلام .
    مبارکه اسباب کشی تو این هوای سرد .
    اما میدونم که خونه دلت گرمه.
    مطالبت رو دوست دارم .چون مستند و بدون موضع گیریه.
    مرسی بابت اطلاعاتت.

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


برترین مطالب


