سارکوزی

ژانویه 15, 2008 at 12:53 ب.ظ. 3 دیدگاه

جالب شد این انتخابات فرانسه یک نفر که از اولش بد باشه با خودش بدی بیاره تا اخرش هم همین اش و همین کاسه هست

اخیرا جناب سارکوزی اعلام کردن که کانال خبری 24 فرانسه رو حمایت مالی نخواهندد کرد چون کانال ها صرفاباید به زبان فرانسه باشه این کانال ها عربی و انگلیسی داره

کانال جدیدی راه اندازی میکنن که گزیده ایی از کلیه اخبار ها از رادیو تا تلوزیون در اون گنجانده شده

هر کی ندونه فکر میکنه نسبت فامیلی با اقای ناپلئون داره که افتاده به جون مهاجرین

اخه برادر تو یک مادر فرانسوی داشتی و بس پدرت که مهاجر  مجارستانی یهودی هست

با این همه سوئ سابقه در زندگی زناشویی والاچه اعتماد به نفسی داره

بخشی از سخنام ( ضمننا میونه خوبی با ما هانداره)h_4_ill_812421_sarkozy-bush.jpg

در فرانسه برخی نگران آن بودند سارکوزی در صورت انتخاب احتمالی از شیوه‌های آمریکایی به خصوص در سیاست خارجی (برای مثال همراهی با آمریکا در جنگ علیه تروریسم) بهره گیرد.

بسیاری از فرانسوی‌ها مرا سارکوزی آمریکایی خطاب می‌کنند،این مساله باعث غرور من است،چرا که من مرد عمل هستم و آنچه را که می‌گویم عملی می‌کنم. من سعی دارم عمل گرا باشم، آری من بسیاری از ارزش‌های آمریکایی را می‌پذیرم.

باشه خب !!!r141876_490340.jpg

Entry filed under: اندکی سیاسی.

ادامه پست قبل مسافرت

3 دیدگاه Add your own

  • 1. رضا  |  سپتامبر 16, 2008 در 7:32 ب.ظ.

    من همیشه سوسیال دموکرات ها را ترجیح میدادم مثل خانم رویال. نظر شما چیه؟

  • 2. joliville  |  سپتامبر 17, 2008 در 11:40 ق.ظ.

    سیاست خیلی وقته که فردیت نداره اگه هر حزبی سر کار بیاد مهم برنامه های از پیش تعیین شده هست

  • 3. فرشید  |  اکتبر 31, 2008 در 4:17 ب.ظ.

    زنده بادیاد میتران رئیس جمهور فقید فرانسه

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


برترین مطالب


